Chcesz dowiedzieć się gdzie znajduje się twoja przesyłka z AliExpress? Podaj kod śledzenia w polu poniżej i kliknij przycisk Track.

Gdzie znaleźć kod śledzenia do naszego zamówienia?

Kiedy sprzedający wyśle naszą paczkę, zamówienie znajdzie się w zakładce „wysłane”. Kod śledzenia znajdziemy w szczegółach zamówienia. Zaloguj się na swoje konto AliExpress i przejdź w My Orders -> Awaiting delivery -> Track Order. Znajdziesz tam kod śledzenia(Tracking number), oraz informacje o przesyłce.

kod śledzenia aliexpress
Kod śledzenia widoczny w szczegółach zamówienia.

Śledzenie naszych przesyłek

Jeśli mamy już kod śledzenia, możemy sprawdzić gdzie dokładnie znajduje się przesyłka. Pamiętaj, że sprawdzić możemy jedynie przesyłki rejestrowane, czyli takie, które oferują śledzenie paczki.

Większość paczek wysyłanych z Chin ma numer śledzenia, który zaczyna się od R i kończy na CN. Strony, które oferują śledzenie zamówienia to:

Lista obsługiwanych przewoźników:

śledzenie paczki

  • China Post (CP)
  • Singapore Post (Singpost)
  • Sweden Post (Directlink)
  • Netherland Post (TNT Post, PostNL)
  • Swiss Post
  • Hong Kong Post
  • DHL
  • Poczta Polska

Droga paczki z Chin do Polski

Paczka z AliExpress pokonuje długą i skomplikowaną trasę. Najpierw sprzedawca przekazuje paczkę firmie transportowej. Następnie najczęściej przemieszcza się pomiędzy różnymi lokalizacjami w Chinach, aż trafi do urzędu celnego. Tutaj nie powinno być żadnych problemów, ponieważ urząd zatrzymuje jedynie paczki, które są niebezpieczne. Dalej przesyłka leci z Chin do Polski, gdzie ponownie trafia do urzędu celnego. Jeśli zamówienie jest małej wartości, nie mamy się czego obawiać. Następnie z pomocą Poczty Polskiej paczka trafia do naszego domu.

Częste pytania

Nie tylko czytamy wasze komentarze, ale również staramy się wyjaśniać wszelkie wątpliwości. Poniżej odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące śledzenia paczek na AliExpress.

Kod śledzenia wskazuje, że paczki została dostarczona, jednak nic nie otrzymałem

To pytanie najczęściej pojawia się w komentarzach. W takim przypadku zalecamy kontakt ze sprzedawcą, możliwe że pomylił się podczas wpisywania kodu i podał numer innego klienta. Jeśli odpisze, że kod jest poprawny nie musicie odpowiadać, wystarczy złożyć reklamację.

Aby udowodnić, że paczka nie dotarła, najlepiej poprosić o potwierdzenie firmę przewozową(w tym przypadku Pocztę Polską). Dzięki takiej informacji AliExpress z pewnością rozstrzygnie spór na waszą korzyść.

Status zamówienia nie jest aktualizowany – czy powinienem się martwić?

Od momentu nadania paczki, kod śledzenia może pojawić się nawet z 10-dniowym z opóźnieniem. Dlatego, jeśli jest to zwykła przesyłka, możliwe że status nigdy nie zostanie zaktualizowany. W każdym przypadku, kiedy masz wątpliwości, najlepiej wysłać wiadomość do sprzedawcy.

Dlaczego pojawiły się dwa kody śledzenia?

Często w szczegółach zamówienia pojawiają się dwa kody śledzenia. Najczęściej jest to pomyłka sprzedawcy, lub firmy transportowej. Możliwe, że jeśli za jednym razem zamawialiśmy kilka produktów, każdy z nich wysyłany jest z innego miejsca i ma inny numer śledzenia. Tak jak poprzednio, w razie wątpliwości, zawsze najlepiej pytać się sprzedawcy.

Więcej o AliExpress

Jak wiecie, Natty Girl specjalizuje się w wyszukiwaniu najlepszych produktów w niskich cenach, ale prowadzimy również bloga z informacjami na temat AliExpress. Zapraszamy do częstych odwiedzin.

Masz pytania? Udało ci się prześledzić trasę twojej paczki? Zostaw komentarz poniżej.

 

Dołącz do nas

Otrzymuj najlepsze oferty z AliExpress prosto na Messengera! Kliknij: